Onderdeel van uw ICT-afdeling

Met een DaaS Lifecycle Management Services worden wij een onderdeel of verlengstuk van uw eigen ICT-afdeling. Voor een vast bedrag per maand per device kunt u gebruik maken van al onze diensten.
  • Servie icoon Reuzado

    Al onze diensten in één pakket

    Maak gebruik van al onze diensten, inclusief swapservice en garantieafhandeling met de fabrikant.

  • Alle processen zichtbaar in een klantportaal

    Van bestelling tot afvoer inclusief volledig CMDB beheer, alle processen worden gemanaged vanuit een Lifecycle Management tool.

  • Servie icoon Reuzado

    Flexibel en snel

    Verschillende contractvormen met responstijden vanaf 4 uur voor diverse problemen.

  • Icoon Papieren Vliegtuig Reuzado

    Duidelijke kosten

    De vaste kosten worden per maand gefactureerd waardoor deze dienst goed te combineren is met uw eigen Daas of Waas oplossing.

Meer weten over DaaS Lifecycle Management Services? Download hier de whitepaper!

neem contact met ons op Download whitepaper

Een flexibele en kostenbesparende ICT-afdeling met DaaS Lifecycle Management Services

Uitgebreide contractvormen en responstijden

Met een DaaS Lifecycle Management Services worden wij een onderdeel van uw eigen ICT-afdeling. Voor een vast bedrag per maand per device kunt u gebruik maken van al onze diensten. Denk aan het plaatsen van een image of uitrol via Autopilot, installatie op de werkplek, garantieafhandeling, asset-registratie, datavernietiging enzovoorts.

U zet ons in voor de opdrachten of bestellingen waar u zelf geen tijd, mankracht, logistieke oplossing of expertise voor in huis heeft.

Er zijn diverse contracten met variërende responstijden mogelijk. Zo kunnen we een 4-uurs swap-service bieden. Bij een defect device leveren wij dan binnen 4 uur een vervangend device met het meest actuele image daarop. Vervolgens handelen we de garantieafhandeling af van het defecte device. 

Met DaaS Lifecycle Management Services heeft u nooit overbodig ICT-personeel in dienst. Ook hoeft u geen onbekende partij in te schakelen voor interne projecten.

Aanvullende informatie en vragen

  • Voor welke type bedrijven is het Reuzado Connect interessant?

    Voor bedrijven met een groot aantal verschillende locaties maar met een centrale ICT-afdeling. Maar ook voor organisaties met een groot aantal gebruikers en een relatief kleine ICT-afdeling die wel net zo flexibel en snel wil zijn als een grote afdeling.

  • Hoe meld ik een call aan?

    Dat kan via een gestandaardiseerde mail, telefonisch via onze helpdesk of u kunt direct de call plaatsen in uw eigen omgeving binnen ons CRM-pakket. Wij maken gebruik van Topdesk.

  • Bieden jullie deze service alleen aan op nieuwe apparatuur?

    Nee, ook uw huidige apparatuur kan meegenomen worden in het Reuzado Connect contract.

  • Moet ik alle diensten binnen het contract door Reuzado laten uitvoeren?

    U bepaalt zelf wanneer u ons of uw eigen mensen inzet voor een bepaalde dienst. Bij Reuzado Connect betaalt u per call. U bepaalt dus zelf per call/project of u gebruik maakt van Reuzado.

  • Wat is een swap-service?

    Swap-service houdt in dat wij een aantal modellen van uw apparatuur op voorraad houden. Wanneer u een defect heeft, komen wij binnen de afgesproken tijd het defecte apparaat ophalen en ruilen deze om voor een geïnstalleerd exemplaar uit onze voorraad. Ook verzorgen we de garantieafhandeling van het defecte apparaat en zorgen we ervoor dat deze na reparatie weer bij de voorraad komt.

  • De images van ons bedrijf wordt zeer regelmatig vernieuwd. Hoe houdt Reuzado die up-to-date?

    Reuzado heeft de mogelijkheid om een vpn-tunnel op te zetten. Zo beschikken wij altijd over uw meest recente image.

  • Alle diensten van Reuzado
  • Snelle responstijden
  • Flexibele inzet van ICT-personeel
  • Uitgebreide contractvormen

Meer weten over deze dienst?

Neem contact met ons op!

    Voeg eventueel een bijlage toe (Word, PDF, Excel of JPG. Max 5mb):


    Onze referenties