Geplaatst op 12 maart 2024
Ontdek D-atz: Dienstverlening van A tot Z.

Uniek klantportaal dat 24/7 inzicht geeft in alle ins & outs van alle ICT-werkplekken:

Ontdek D-atz: Dienstverlening van A tot Z.

Van klantenservice tot directeur, van ICT-manager tot reseller. Reuzado biedt Dienstverlening van A tot Z, in één oogopslag en realtime inzichtelijk gemaakt.  

Transparantie, overzicht, controle en efficiëntie. Dit is D-atz: Een gebruiksvriendelijk platform waar alle betrokken partijen – van eindgebruiker tot reseller, channel partner, ICT-manager én Reuzado support – realtime alle details kunnen inzien omtrent de werkplekapparatuur. Gespecificeerd per individu binnen de organisatie – welke devices heeft de medewerker, welke rol en welke rechten. Zijn er lopende reparaties, is de EOL in zicht, zijn er relevante updates nodig? Bij storingen kan de eindgebruiker zelf een service-ticketaanmaken voor het tijdstip dat het beste in zijn agenda past en uiteraard heeft de ICT-manager op ieder moment inzage in lopende en afgeronde service-opdrachten via het D-atz dashboard. Zo is de kans op ruis minimaal en snelheid, efficiëntie en productiviteit maximaal. Werkplekbeheer was nog nooit eerder zo eenvoudig en kosten- en tijdbesparend. Wat kan D-atz voor jouw organisatie betekenen? Lees hier enkele reacties van D-atz gebruikers:

“Toen ik over D-atz hoorde, was ik natuurlijk meteen getriggerd bij het woord efficiëntie. Mijn klanten hebben de laatste jaren standaard een krappe personele bezetting en ICT-managers lopen over. En willen zo min mogelijk te maken hebben met kleine storingen op device niveau. De enige twijfel die ik had was met betrekking tot mijn rol als reseller bij de inkoopprocessen. Maar die werd snel weggenomen, ik blijf in control, ben nog net zo autonoom als voor D-atz. Sterker nog, mijn servicepakket richting eindklant is alleen maar beter geworden met D-atz. Het is de perfecte tool om efficiënter te werken, zowel in tijd als in kosten.” [functie: reseller]

“Storingen aan mijn laptop komen weinig voor maar wel standaard als ik vlak voor een grote presentatie of pitch zit. Niets irriteert dan meer dan eerst de ICT-afdeling contacten (“er zijn nog 8 wachtenden voor u…”), alles uitleggen, mee laten kijken via TeamViewer en dan de conclusie horen dat er een service-engineer van Reuzado bij moet komen. Zo gaat er vaak minstens een halve werkdag verloren. Met D-atz kan ik direct de service-engineer bereiken, het probleem uitleggen, een afspraak maken die in mijn planning past en ben ik meestal binnen enkele uren weer volop aan het werk. Super efficiënt, daar word ik blij van. En natuurlijk is de ICT-afdeling direct op de hoogte via D-atz.” [functie: eindgebruiker]

“Sinds de pandemie – video-conferencing, remote werkplekken, steeds minder fysieke werkplekken op het hoofdkantoor – bestond het dagelijkse werk van mijn team steeds meer uit kleine brandjes blussen op de laptops en andere hardware van collega’s. Daardoor bleven de ‘echte’ klussen langer liggen, wat uiteindelijk ook weer meer storingen opleverde. Ik zocht daarom naar een manier om minder tijd kwijt te zijn aan die kleine brandjes, zonder dat ik het gevoel kwijtraak met wat er speelt op de werkvloer. D-atz biedt precies dat: via het dashboard zie ik meteen waar storingen zijn en wat de status is, maar ook heb ik inzicht in onze voorraad, EOL-updates, rollen en rechten en was de in- en uitstroom nog nooit zo goed en snel geregeld. De medewerkers zijn ook blij, doordat zij direct schakelen met de service-engineers van Reuzado kunnen zij sneller weer aan de slag en hebben ze meer gevoel van zelfstandigheid. Wat mij betreft een win-win.” [ICT-manager corporate]

Benieuwd wat D-atz kan verbeteren in jouw organisatie? Neem direct contact op met Mauro via 06-52494817 of mauro@reuzado.nl